Try to keep you alive

Wuzup bloggi

Idag har jag oljeinpackat mitt hår, superstädat lägenheten (typ skurat badkaret och sopkärlen), tagit en långpromenad runt ån, handlat och nuuuu dricker jag kaffe och äter bulle. Det är världens finaste väder och jag riktigt känner hur livet rinner tillbaka mer och mer.
Fick skypa med Adele och det var jättekul att prata med henne, är lite ledsen över att hon inte bor i Sverige men jag brukar tänka att det är bra med kompisar lite överallt i världen som man kan hälsa på? Hihi
Är typ mer pepp på livet än vad jag varit på så länge, wihoooo!

Igår hade jag en fin kväll med stångebro-hamburgare, Amanda och Johanna + Grease,snacks och skitsnack. Himla fint!

Imorgon ska vi gå upp tidigt, göra scones och titta på vasaloppet. Tro det eller ej men det har jag faktiskt gjort i hela mitt liv osportslig som jag är haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0