Vit som snö

Helloj!

Nu brinner det i bloggtummen he he he
Jag har ju inte sökt csn ännu men anyhoooow så fick jag lön igår och tänkte då att jag skulle köpa något kuligt till mig efter skoli.
Det här med att unna sig grejer är ju det bästa, speciellt när man inte egentligen har råd!
Jag letade och letade men hittade inget kul?! Tillslut "unnade" jag mig ett par vantar (har ÄNSÅLÄNGE glömt 4 par på tåget.............) samt baby bell-ostar, avocado, turkisk yoghurt och frysta bär. HAHA
Men nu sitter jag här och är apnöjd över min smoothie och ostar, bästa mellisen typ?
Det är min tröst för att det inte gick så bra i skolan idag, kämpade med att rigga en sak i 2 h som sedan tar 30 sec att löda men det gick bara inte, HATAR sånt.
Ett litet haterinlägg men imorgon är det iallfall fredag och då slutar jag 11.30 wihiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0