Sienna

Heeeeej!

Idag är det ju löördag, klockan är lite innan 12 och matklockan ringer nog snart... Hehe
Ligger vid hotellets pool och göttar mig.
Sen senaste updaten har dagarna svischat förbi???? Vill inte läääääämna värmen för minusgrader och typ ingen sol på flera månader? Buuuäää
Jag gillar att gå upp, äta godaste frullen, sola och bada, äta billig god mat o mysa på fina resturanger! Är en riktig jetsetter jag.. En sak jag INTE GILLAR är alla ryssar som hänger här, otrevliga och fulla och jobbiga as hell. En rysstjej var så full att de BAR ner henne till solstolen, beställde in champagne och lämnade henne där. Några timmar senare vaknade hon, började dricka igen och somnade sittandes med en cigg som hon tappade i knät... Lyckligtvis såg en tjej det och kunde ta bort den så att inte hela madrassen började brinna. Hon såg sur ut, tände en ny cigg och somnade sittandes igen.

Sebbes mamma fyllde i torsdags i då hade hotellet fixar tårta till frukost (och samma på kvällen.. Haha) och de var så söta, hoppade upp och ned klappandes i händerna och sjöng happi böööööörfdeeej på dålig engelska, hahaha! Älskar thailändare alltså!
Igår (fredagen den 13:e...........) var vi på surin och det var så sjuka vågor!!! Jag är ju igen vattenlover som alla ju vet , men tänkte att jag skulle våga mig på några dopp endå!
Det slutade med att jag blev omkullslagen av en 3 m våg (lovar att jag INTE LJUGER) och skrapade upp låret. Vilken kraft? Trodde man kunde stå emot haha, har ju legat och skrattat åt alla idioter som ramlar omkull, sorry everybody, inte visste la jag att havet är värsta kraften. Tänkte på tsunamin eka tiden, taxichaufförerna vi haft har pratat lite om det, så hemskt!!!

Såååååå nu ska jag kolla om ingen är sugen på lunch, är sugen på fett? Hehe. Är fortfarande same same but different!
Snart ses vi Sweden men jag har några dagar kvar här och ska njuuuuta för fullt!

Puss

Köpte en jumpsuit för 60 kr, söt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0