Reinforcement

Hellu!

Ännu en helg som passerat, veckorna går så himla fort! Kommer bli oldie in no time alltså.
I fredags hyrde sebban och jag film och käkade tacos, lite lame kanske men sp mysigt!
I lördags åkte jag in till motown tidigt för att fika med farmor och farfar på förmiddagen, gå på Simon och ekarna med mormor på eftermiddagen och äta asiatiskt med mamma och pappa på kvällen.. Lång mening?! Haha
Bion var så jäkla braaaaaa?! Svensk film at it's very best alltså!
Sen är det så härligt att hänga med farmor & farfar och mormor, världens bästa gamlingar som gör en så glad! <3

Idag vaknade sebbe tidigt och var sjuk och nu börjar jag känns mig lite krasslig,
Ååååå har inte tid att vara sjuk alltså!
Vi har alltså inte gjort så mycket, hans parents plus gulligaste lillkusin var här och fikade en stund barra.

Nu ska jag käka kvällis : vårullar mmmmm
Får käka själv, ebban tog en kopp te till kvällsmat haha *fat girlfriend*

byeeee

Slänger in en bild på mina förut så brunbrända ben, hello ödlan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0