Kalak lak

Helllooo

Imorgon har vi varit här i en vecka redan?!
Sedan sist har jag fått oil massage (dör så skönt, sagt av en true massagehatare), fått pedikyr, köpt middag för 25 kronor, varit med om ett en tropisk regnskur (skruttskurar i sverige, ska aldrig klaga på regnet again), åkt på dagsutflykt till freedom beach aka heaven on earth där jag SNOKLADE?!
Förstår inte ens att jag vågade? Började gråta av panik ett tag men sen när jag hade sett akvariet så var jag tvungen att fortsätta!!! Ååååå så gulliga!
Sanna såg en vattenorm= inte så gullig...
Sen har jag fått så mycket soleksem att jag inte kunnat sova för att det kliar söööönder! En dag vaknade jag med ihjälsvullna ögon? *svag*
Hittade engelsktalande läkare idag så imorgon hoppas jag att jag är normal och slipper bli utittad när jag väntar på min morgonomelett haha

Hör kommer en hälsning till gabbie och amandy:
Familjen sport har fått mig så sportig att jag numera tränar/simmar innan frukost och....wait for iiiiiit... Gillar det?!

Imorgon ska vi ligga på kamala beach, min nummer 2 strand och vattnet är beaaaautiful!

Puss


Kommentarer
Postat av: severus

Erika, jag vill höra mer om vattenormen(inte så mycket mer om dina hudproblem...) Vill veta on snorklingen, HUR FUNGERAR DET!? Är ju också rädd för sånt. Hehe.



Omg, vad händer? Hur länge gör du det? Vad tränar du? GYM?



Här är det freeezzzzin cold! Puzz



MEN, Eric Saade är singel och jag är nöjd över det mer till mig

2012-01-09 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0