It's gonna be me and you

Efter lite påtryckning så är det dags att blöggi igen!
Jag kom ju hem från thai i tisdags men blev magsjuk......ironin på den alltså.
Nu när jag är back on track och inte döende längre så ska jag bli bättre på att skriva.
Funderade tillochmed på att skaffa twitter?! I'm going hi-tech här!
Gjorde ett inlägg förrut med bilder men det blev skitfult när jag skulle publicera, bilderna vill inte ligga som jag vill och sånt gör mig galen, hur svårt kan det vara? skitskitskit
Ska göra ett nytt försök för det var JÄTTEFINA thailandsbilder :):):):):)

Idag har jag varit i skoli, haft tvättstuga, gjort någon rockyroad-wannabe för att stilla mitt OTROLIGA sockersug (gillar ju bara chips annars, är jag preggo?????), lagat mat, diskat och pluggat.
Det mest spännande som har hänt är att sebbe skrämde mig när jag kom upp från tvättis genom att skrika svinhögt när jag öppnade dörren, jag började typ gråta för jag blev så rädd haha. Call me haren from now on
NU ska jag iallafall dega i söffan resten av kvällen. Dvs. i typ 30 min för min jetlaggsi har inte släppt så jag somnar astidigt och vaknar pigg 03.00 partypigg he he
HERRÅ!


Ni får mig och det jag pillrar med i skolan just nu, coooooool tjeja va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0