Go in a volvo

Gott nytt år 2012!

Nu är det ett nytt år, fint!
Igår åkte jag in till Motala tidigt och fikade hos farmor och farfar! Fik massor gamla polaroider på min pappa, ååååå vad jag skulle önska att jag fotade mer analogt och fick framkalla!!

Sen var det dags för kvällens förberedelser och pappa komponerade menyn såhär:

Förrätt 1: kräftor och avocado
Förrätt 2: tartlette med kantarellstuvning
Huvudrätt: örtagårdens oxfilé med ugnspotatis, sparris och balsamicosås
Efterrätt: egenbränd crème

Alltsåååå det var så gott?!
Det bästa var att bränna sockret på efterrätten (fick ju en bekännare i julis)
Ville bara bränna loss!
Ska testa och löda med den hemma sen!

Runt 11 drog jag till kvällens partyyy, körde ju nyktert så jag hade ju apkul med att kolla på alla drunks! Jättefina rockets på tolvslaget och jag fick pussa min bf!
Sen körde jag hem, det snöade så jag var lite rädd men vi överlevde haha

Nuuuuuu har jag packat klart, och resfebern är helt klart här för att stanna. Är så jävla pirrig???
Jag ska ju alltså åka till Thailand i 15 dagar med sebbes familj, hihi
Jag kanske bloggar men annars kan vi väl be för att jag:
Överlever
Inte blir magsjuk och bajsar ner mig bland folk
Att jag inte blir rånad
Att jag inte bränner sönder mig
Att jag vågar bada i havet

Hejdå lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0