you'll marry a musicman

Inatt sov O hos mig, det var så mysigt. Han är så fin med alla fräknar.
När han hade åkt (jag hade sovmorgon) tog jag ett bad och sen åt jag lyxfrulle (frukost över huvudtaget är lyx ha ha) och när jag läste tidningen blev jag så glad.
Marit Bergman har ordnat så man kan prenumerera på hennes nya låtar och få en i månaden i ett år.
Att få en liten marit-låt varje månad ska bli så underbart! Älskar marit. Kul att hon har börjat blogga lite på moderniteter.tjejsajten.se
Det är en redan jättefin blogg men nu blev den lite bättre ändå!

85kr för 12 låtar på ett år! vilket kap!
Nu lyssnar jag på you can't say no to me, har alltid älskat den.
Imorgon när vi fått lov ska vi fika med Jessica som jag inte har träffat på jättelänge, det ska bli gr8
Sen ska elsa jag och ellen göra praliner och sen ska jag träffa O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0