where was it I was and what did I miss?

I fredags hade gabriella 18-årsfest, det var kul och jag var pepp!! Blev full, fick spy och det tyder väl på en lyckad kvälll ha ha
Igår hade elsa fest, det var jättemånga småkillar som pratade om trekanter hela kvällen, blev så äcklad.
Alla var ph så det var skitkul, vår utbytesstudent kom haha, det var så jävla roligt.
Sen bjöd mackan mig på balen!!!! Jag blev skitglad för jag har velat bjuda honom sen ettan men har inte vågat.
Han tyckte att han skulle ha käpp och att jag skulle vara snygg haha
Jag trippade hem halv sju imorse i snöstorm och trodde jag skulle dö.
Har sovit fram till nu, nu måste jag plugga massor och sen har mamma lagat oxrollader mmmmm
Ska köpa chips och dipp sen he he he

Hade nästan glömt att gabban flyttar idag, det känns jättesorgligt.
På onsdag har jag studiedag iallfall och då ska vi åka dit och luncha och hälsa på hemma hos henne.
Funderar på att köpa en sak som jag har kollat ut åt henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0