times two

tjoo
Igår var det göttigt häng med amanda och gabbie i linköping och i hennes nya lägenhet.
Jag köpte typ inget vettigt men det var rätt bra för jag vill beställa kläder från topshop och laredoute.
Vi hade jättemysigt va, köpte billigt mat och lagade, åt chips, kollade på kort och promenerade i staden med solglajjor och för höga skor.
Idag gick jag tinte till skolan ha ha, var för trött. Stannade hemma istället och läste böcker i solen och sen kom elsa förbi och vi tog en promenad och det var såå varmt ute.
Plockade lite blommor till mamma på vägen hem.
Imorgon börjar jag 11 och slutar 14, sen är det mat och röj hos pettan. OCH gabbie kommer hit med! :)


       ;)                  ful hoff     snyggpanda

Dag två med summerglow.
Imorgon har jag prov i geografi men jag har inte börjat läsa än, tror att det kan vara dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0