russian blindfold

Hatar när folk säger "nu tar jag helg" fast nu tar jag med helg haha.
Den här veckan i skolan har varit sjukt jobbig, hade prov idag och sandra är ju inte den som gör livet lättare.
Imorse hade jag iallfall sovmorgon vilket var skönt och jag gjorde gröt på havrekli, det var mycket godare än havregrynsgröt så numera byter jag sädesslag.
Efter skolan drog lelle och jag till stan men idag hittade vi inga 500 kr inte, men det var fint ändå.
Påvägen hem köpte vi praliner. Jag älskar praliner, det är så fint och de är alltid så perfekta. Klyschigt men sant.
Jag köpte en kola och en passion. Kolan smakade inte kardemumma direk så jag gav den till mamma haha, men passionen med mörk choklad var väldigt god. Ska peppa elsa att baka några snart.
Ikväll ska jag hänga med O och jag är lite nervös.
Nästa vecka kommer kobekillarna hit, ska bli kul!

Nyss hittade jag en mapp på datorn som min lillasyster hade döpt till "dirty day" haha, vadå dirty day?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0