redhed aussiegirl

Imorse var det inte lätt att rulla ur sängen, för första gången i mitt liv ställde jag klockan på 15 minuter extra och somnade om. Gillar det inte, var om inte möjligt mer trött när jag vaknade andra gången.
Var iallfall lite snygg imorse, har ju blivit brun av summerglow he he
Idag bestämde jag, elsa, anna c och adele att vi ska hälsa på adele i Australien nästa år när hon ska åka hem.
Ser sååå fram emot det, om ett år är det vi på beachen men egenköpt sprit och flipflop hoho
Var tvungen att lyssna på aussie girl när jag kom hem bara för det!

Nu började jag äta rosenrot extra stark (extra extra) haha
och snart ska jag börja ta blutsaft, är lite rädd men hoppas att jag ska bli lite piggare va.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0