misss

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte om jag gav några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
ja, min morfar

5. Vilka länder besökte du?
inga nya

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
en pojkvän

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
för många för att minnas antagligen

8. Vad var din största framgång 2007?
jag fick ett jobb och överlevde allt hemskt som hände

9. Största misstaget?
..har jag förträngt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja

11. Bästa köpet?
jag har ingen aning

12. Vad spenderade du mest pengar på?
onyttig mat absolut

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja kobe var så bra


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
jag vet inte haha


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
definitivt ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
talat ut, så cheeeezy men sant

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
varit arg

18. Hur tillbringade du julen?
med min släkt hos min moster

19. Blev du kär i år?
ja hundratals gånger

20. Hur många one night stands?
typ 100000

21. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy och Martha

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nej

23. Bästa boken du läste i år?
jag läste många bra

24. Största musikaliska upptäckten?
hmmmmmmmm, kanske mika? nej jag vet inte

25. Något du önskade dig och fick?
en väckarklocka som jag suktat efter sen i februari

26. Något du önskade dig men inte fick?
en parfym haha

27. Årets bästa film?
jag minns inte

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
jag fick presenter av elsa och måns och fikade med mina tjejer tror jag

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
den korta luggen, seriöst?!

31. Vad fick dig att må bra?
mamma, amanda&gabbie

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
någon äldre man säkert

33. Vem saknade du?
bååth

34. De bästa nya människorna du träffade?
kobe!!

Kommentarer
Postat av: Din älskade Gabriella

Haha, nån äldre man. Vem är inte sugen på äldre män?

2008-01-11 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0