Just to be the one who rows next to you

Fick ett trevligt mail tillbaka från hotmail, jag ber om ursäkt och skäms väldigt över att jag var så otrevlig.
Jag var (eller är) fortfarande rätt sårad, får höra från människor jag inte har talat med på jättelänge (och saknar, speciellt jessika!!) att de har blivit kontaktade av de 12-åringarna som har tagit över min msn.
Jag förstår verkligen inte hur man kan göra något sådant.

Här är min nya och tillfälliga (forhoppningsvis) msn: [email protected]
Jag kan inga adresser utantill och jag har haft samma msn sen jag var 13 haha

Iallafall.
Idag började vårt nya schema, med dubbeltimme naturvetenskap, vi fick den gulligaste läraren jag skådat på länge, ville vara klappa honom.
Resten av dagen gick ganska snabbt, vädret var fantastiskt också.
Vi fick historiaprovet uppskjutet!!

Imorgon ska jag sola med gabban och kanske amanda och på onsdag har jag bestämt träff med rebecca den gamle räven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0