"jag kände mig som en knarkare...eller uteliggare"

Dagen började bra, fick namndagspaket av pappa och telefonsamtal+vykort+frukost av min lillasyster+sms från min moster!!!
i min familj firar man namnsdagar som födelsedagar typ haha, love it.
Dagen fortsatte lite sämre när jag hade historiaprovet som jag har pluggat till i över  två veckor,snitt 2 h per dag.
Jag låste mig totalt och ville bara tjuta. (såklart gjorde jag inte det, varför skulle jag låta min klass få det nöjet?)
Sen blev allt lite bättre när jag for till gabbie och förgade hennes hår, åt pannkakor och terrade amanda com var lite grinig.
När jag kom hem hade mamma lagat något som skulle likna min favoritmat proger, gumman då.
Emelie hade också skickat presenter, t.ex en jättefin hjort!!!!
Sen hade jag fått min lön också, nu är jag alltsö över 3000 kr rikare!! Innan studiebidrag... hehehhehe *det går bra nu*

Nu ska jag plugga engelska och bada.


Kommentarer
Postat av: your lover in bed.

3900:- rikare, innan studie, 2000:-=rik.

2008-01-25 @ 11:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0