autumn mist

igår när jag och elsa gick till stan hittade hon 500 spänn och jag fick hälften!!!!!! *BFF*
För de pengarna köpte jag en body och ett nytt nagellack, vääääldigt nöjd.
Sen gick vi hem till henne och förfestade men vi fick fick inte gå på fest utan satt hemma hos henne salongsberusade och bittra.
Vi gjorde det bästa av situationen och tjyvrökte bakom hennes hus och kollade på film och åt snackz.
Idag är jag på dåligt humör och borde äta fruksot snart men när man är ensam hemma är det inte kul att äta.
Trots det att jag kan se affären från mitt hus och det tar max två minuter att gå dit har jag inte orkat gå än.
Är lite sugen på chips och dipp men mamma och pappa kommer hem vid 9 och då har affären redan stängt.
Hatar den här dagen.

imorgon ska jag plugga, powerwalka med elsa och gå på bio med mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0