applepot

Skolan alltså.
De första dagarna var bra, tillochmed roliga, jag är lite stolt över mig själv att jag faktiskt var närvarande på italienskan vilken jag hatar utan gustav min vapendragare.
Idag kom den dagen jag har väntat på och fasat över, nytt-schema-dagen.
Varenda termin är det samma visa- ont i magen över ett nytt sämre schema men sedan lättnad när vi faktiskt inser att det inte har ändrats speciellt mycket.
Förutom nu.
Jag dör. Schemaläggaren vill döda oss. Elsa, måns och jag satt såg på varandra och tänkte "vi överlever inte detta"
Imorgon ska vi klaga.

Jahapp, den vanliga läxhysterin har redan börjat och jag pluggar stenhårt inför historiaprovet på torsdag.
1000 års historia på vadblirdet 8 dagar :C
Ig, pleased to meet you.

Från en sak till en annan, fest i helgen i linköping, can't wait.
Började seriöst hoppa av glädje i köket när jag fick veta nyheten, så sugen är jag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0