tjockis, jag snackar merej!

hej hej hemskt mycket hej
min helg var helt klart bra.
I fredags hängde jag med elsa och rebecca och bakade lite hemligheter, åt godis och kollade på film. Vi såg simpsonfilmen eftersom jag inte hade sett den än och den var bra. (Are you drinking Whiskey? I'M TROUBLED)
I lördags förmiddag drog petter, jag, elsa och olle till linkan eftersom olle precis hade fått körkort!
Man blev ju inte lite sugen på att köra när vi glassade runt ha ha
Jag köpte ett par örhängen, kände mig lite pank efter förra veckans inköp.
Sen på kvällen åkte jag och elin till min moster och sali på middag.
Anita hade gjort massor god mat och vinet var najz.
Vi såg på film och myste, efter det trippade jag hem i mina nya heels och somnade.
Idag har jag övertalat pappa om att vi ska ut och kolla på tapeter till mitt rum eftersom det inte går att måla som jag egentligen vill. whatever, det ska iallfall bli ljust och fint!
Senare ska jag övningsköra och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0