My mind gone drifting again

Förrut hittade jag massa gamla skivor jag gjort med tiger lou låtar, det var fint.
Igår fyllde min kusin 15 år och jag tänkte på hur bra det var när jag var femton, det var min bästa tid änsålänge.
Efter vi hade varit där åkte jag till Elsa och när jag kom dit blev jag jättegenerad över att petter, olle, otto och kalle var där med haha
Lasse hade kirrat projektor eftersom vi var lite besvikna över att utelämnad var sådär och sen hade vi tusen filmer.
Projektorn krånglade + att alla filmer var dåliga (no more sweeney todd G) så efter att vi hade kollat på typ 15 filmer gav vi upp och spelade tp istället.
Jag och kalle vann he he he
Sen tvingade jag olle att skjutsa hem mig och vi planerade för P&L och kalle bestämde att vi tar hans VWbuss, mer festival än så kan det inte bli!


Kommentarer
Postat av: bibi

nej erika, inte P&L! det kostar ju skjortan :C

2008-02-28 @ 21:56:50
URL: http://bibiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0