kall vinter

Idag blev jag så himla arg. (milt uttryckt)
Min fotolärare dök inte upp på min fotolektion, dvs den första för dagen, hon hörde inte av sig ochr sa  varför hon inte kom, hon kom bara inte.
Så jävla dålig stil+att vi har prov imorgon och utan böckerna som bara går att få tag på där (inlåst på hennes arbetsrum) kan man inte plugga.
Jag vet ju att vi kommer att ha provet still, imorgon lär hon komma. SERIOUSLY!

Idag ska jag göra cuecards och öva på inför geografiprovet som jag OCKSÅ har imorgon.
Blir så trött, ska bli så skönt med lovet.
Elsen och jag bestämde att vi skulle fara till peace and love tillsammans i år, kommer bli heeelt spejsat asso!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0