hejhejerika

Idag fikade jag med becca, det var kul, hon e ju för goer.
Jag köpte ett armband på barnavdelningen, prövade ett par jeans på barnavdelningen och såg jättesöta barn på barnavdelningen.
Sen surade jag över att det var rea på min favorittoning eller justdetja min färg fanns inte i vanligt ordning.
Nu ska jag plugga till naturkunskapsprovet (duktig) och ha en fin tvkväll, älskar onsdagar.

Jag blev jätteglad idag när jag hörde att sjukynkliga gabbie hade blivit med lägenhet, grattis!!!

Häromdagen när jag skulle sova fick jag den bästa bilden i huvudet, bilden av min framtida balklännig.
Blev så himla glad+ att mormor ska till Kina om ungefär 2 veckor och så kan hon köpa massa siden! :):):):):):)
Jag kommer bli så snygg på balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0