Hej snygga tjejen

Idag hade jag alltså studiedag, den spenderade jag på ett väldigt tillfredsställande sätt i linköping med Gabbie.
Först hängde vi lite på hennes lilla skola och den for vi till stan.
Jag köpte en skinnjacka, ett par kilklacksskor, en grym t-shirt som jag suktat efter i 1000 år och ett par svarta jeans för whoppin' 29 kr. *nöjd*
Sedan när vi åt pratade en äcklig kille med oss oavbrutet tills vi tappade matlusten och gick, varpå så jävla dåligt humör då. Vem fan vill snacka på mc donalds? Ingen!
Idag var jag väldigt glad över min nya frippa, kände mig tillochmed pepp på att gå ut.. fast inte i helgen haha.
Träffade ellen på bussen också, det var kul!
Nu ska jag plugga och öva lite på att gå i mina skor.

Kommentarer
Postat av: amanda

den 28 ska du + din nya skinnjacka UT!

2008-02-05 @ 20:07:07
URL: http://adnamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0