neurosis, neurosis, is it like chocolate?

Göttig dag i skolan.
Började med matkunskap, vi gjorde olika matpajer och efterrättspajer och jag åt mig mätt klockan 9 haha
Efter det hade jag dubbeltimme i matte, låter jättetråkigt men var helt ok, vi får göra vårt egna matteprov som vi sen ska göra. Liksom kommer vara första gången jag får bra på ett matteprov!!
Sen hade vi psykologi, då hade vi prov och efter provet fick man gå, det gick helt ok för mig.
Sen birrade jag hem och åt ett fikon (blev allergisk) och nu ska jag städa mitt rum, byta sängkläder (älskar nya sängkläder) och sen ska jag laga mat.
På min matdag ska jag göra varm smörgåstårta som är typ det godaste.
Senare ikväll kommer Gabbie och vi ska kolla på film och myschipsa o ch dippa!

Fick mina arbetstider idag, jag jobbar hårt i en vecka och sen slapp jag julafton men jobbar annandagarna istället.
klirr i kassan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0