Meantalking, beanstalking

Alltså idag hände den sjukaste saken i skolan, jag vil inte riktigt berätta vad det handlar om ifall jag någon gång skulle få lusten att utöva det på någon, det involverar iallfall andar.
Jag är så jävla pissed på måns, han ska få fan för det här (puss gubben)
Eftersom maten är skolan i skit blir jag hungrig, går hem och gör piroger, äter dem och mår jätteilla, kan skolan bah sluta med äckig mat!! Jag betalar närmare 2000 om året för vadå, en tallrik med frusna ärtor om dagen. Give me a break.

Igår hittade jag en av mammas gamla klackringar och hennes konfirmationsklocka *putsade ringen med tandkräm och vred upp klockan* :D

updat: mår fortfarande illa.
På min matdag ska jag göra varm smörgåstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0