From pole to pole

Idag när jag satt i skolan på den sista historia lektion och sov (no offense per men kungar på sista lektionen när det är mörkt ute?) så fick jag för mig att det skulle vara gott med lite varm mjölk när jag cyklat hem i regnet och snålblåsten.
På vilka grunder baserade jag egentligen detta antagande? Jag har alltid hatat mjölk och speciellt varm mjölk.
Jag värmde iallfall min mjölk men det var med nöd och näppe jag inte spottade ut den precis när den vidrört mina smaklökar.
Jag menar E-EEEEWWWW


På fredag ska jag,elsa, amanda, klara och jessica till gammeljul i vadstena, hur mysigt är inte det?
Eftersom klara jobbar på gamla kondis antar jag att hon kanske ger en rabatt på bakelser:):):):):):)

idag fick jag ett till arbetserbjudande, kvällsjobb 16-19.30 några gånger i veckan. pöörfekt
pengar rullar in, det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: amanda

fikade på gamla kondis i vadstena idag.bästa fikan.mm

2007-11-21 @ 18:04:26
URL: http://adnamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0