Transported

Helluuu

Måndag idag, gillar måndagar!
Fick mitt nya lod i skolan idag och lödningen gick mycket bättre! Wohoo:)

Helgen gick superfort!
Citygrossis på fredagen, allergin från hell och pizza (från heaven då? Haha) på lördagen och handling och söndagsmiddag igåååår.
Bakade cookies också! Jättegoda mmmm
Jag som skulle sluta äta så mycket unhealty shit, opsi
Söndagskvällar är också min fixar-kväll, kör ricin, hounungsmask, peeling, nytt nagellack, fina fötter haha. Love it!
Känns så fräääääascht inför nya veckan.
Köpte silica beauty som jag ska börja äta, kanske äntligen kan få fint hår?!

Nu kom jag precis hem från en prommis med Anna och sookie och ska dricka min smoothie samtidigt som jag pluggar plu-koder och gemologi.
Köpte laktosfri mjölk...till smoothie och kaffe! *bortmedsvullenmage*
Gemologi suger men på onsdag har vi heldag med ädelstenslära så vad gör man?

Hedååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0