Vad gör det?

Tjänare

Jahaaaaaaaja, det går så länge mellan inläggisarna att jag inte minns vad kg skrivit om SKÄRPNING PÅ DET
Sedan sist så har det gått lite upp och lite ner men mest upp som adelsie brukade säga.
Jag fick inte jobbet på Bosses glassbar men det kändes lika bra, är inte ledsen över det!
Idag var jag på Citygross på intervju och det kändes sååååå mycket bättre.
Det var gruppintervju (spännande!) så nu hoppashoppashoppas vi på det!

Igår började jag äntligen att arbeta i guld! Känns himla freaky men kul, har ångest att jag inte råkar fila snett så alla spån hamnar på golvet= dyrt spill...
Påtal om skola har jag börjar kolla lite på att läsa vidare, var kom det suget ifrån liksom? Enda grejen är att det bara finns två platser i sverige meeeen får man en av den är det la lite ment to be? :)

På lördag ska jag på laleh!!! Ååååå längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0