Låt mig leva

Hej!

Den här veckan flög förbi, skolan går superbra och det känns så jävla SKÖNT att jag snart är klar.
I fredags var jag och sebbe och hans parents på Soran Ismail och det var så kul!!!! Hahaha sickt vare.

Igår åkte jag till Motala för att träffa mamma, pappa och Elin, vi fick porterstek (min godaste mat!) och våfflor!!! Älskar att komma hem och få svingod mat. Mamma och jag tog en lång promenad och sen myste vi och tittade på mello. Bäst
Idag walkade jag och sebbe till uni, tog en kaffe i solen och walkade förbi valla på vägen hem. Klappade världens gulligaste häst!!
Nuuuuuu har vi ätit stekt DENNISKORV till lunch och jag ska sätta mig på balkongen med en bok, fin dag!!
Ikväll ska vi äta pizzzzzaaaa mmmm
Det var den helgen!

Är så snygg på den här bilden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0