Have you ever heard the sound

Hej blogosfären!

Lite sucky uppdatering men den här veckan har varit lite spejsy.
Jag har sökt ett litet jobb som jag väntar svar på, ska kläcka vilket när jag fått svar.
Är så sjukligt stressad över skolan, livet, pengar och jobb. Var ju helt kolugn men sen vände det. Föredrog jö den lugna versionen av mig själv.

Ikväll är busse iväg och kollat hockey så jag myser runt hemma själv.
JAG ÄLSKAR ATT VARA SJÄLV. verkligen älskar.
Min mamma var alltid så orolig över det, att jag hellre var själv meeeeeeen så äre. Haha
Jag ska se första satcfilmen, äta popcorn och dricka cola mmmmm
Allt för att ladda upp för den sugiga lödningen jag har kämpat med i skolan i tre dagar. TRE!!!!!
Ska bara vakna imorgon och naila den!

Tack till gabbie för det dina vykortet puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0