Over my head

Längesen jag skrev.
Det har varit skitjobbigt ett tag, min lilla farmor dog och det är så stressigt i skolan och att öva på jobbet.
Jag som är en gråtare har knappt kunnat gråta alls över farmor.
Livet.
Puss på min finaste kille och familj, keeping me alive!

Nu måste jag bara härda några dagar till, jag är ledig imorgon och på fredag tar min kusin studenten. Fint!
Jag gör äntligen ett helt egendesignat smycke (råkade smälta det förra så fick göra ett nytt, f u c k) och det är så himla kul!
Andra bra saker: träffade gabbie i söndags, fikade med fegga idag och köpte svenska jordgubbar!
Eftersom vädret suger får jag ladda sommaren på andra sätt, works for me.

Ikväll ska jag se alcatraz, äta jordgubbarna och göra aspirinmask (Amanda!!!! Du måste göra detta, amazing!)

Very rörigt inlägg men sån är jag visst just nu haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0