I won't run

Ciao Bellas!

Har inte skrivit här på ett tag, glömmer jämt bort bloggi.
Eftersom det var så länge sen såååå ge jag glömt allt som hänt sen sist typ haha
Meeeen jag har gått i skolan, gått prommisar, firat påsk med min fin familj och jobbat.
Hade planerat in massor att göra på
lovet men jag har kört brevbäring såååå det får bli någon annan gång.
Jag gillar att jobba på posti men det gör så sjukt ont i kroppen när man inte kört på ett tag?!
Fick gråta en dag för det var så tung så min arm ba *bye bye*
Men sweeta cash jao.
Meningen är att jag och amandy ska åka och hälsa till gabbie, bästa semestern ever med mitt lilla crew!

Idag är jag dock ledig men jag mår skit, typiskt. Känner mig helt konstig, ont i huvudet och ser suddigt, kallsvettig och seg. Så dant asso. Har lite ärenden jag måste göra så bäst att jag shapar till mig snart!
I helgen fyller min stora lillasyster 20! Kan inte förstå det, 20 liksom. Åååååå nu e hon stor den lille korven.
Imorgon blir det smörgåstårta hos henne, längtar typ?! Sen när började jag gilla det liksom haha

Pussss

Här är en roligt pimpad dörr som skrämt mig i veckan, varför just Marie Fredriksson?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0