Fler gånger

Hej!

Grattis grattis grattis till min stora lillasyster som fyller 20 idag!
Förstår typ inte att lilla hästtjejen som var livrädd för kattskelett är oldie ååååå

I fredags körde vi bowling i Motala och igår firade vi Elin med smörgåstårta, så mysigt att träffa släkten!
På kvällen käkade vi på kniv å gaffel ned sebbes familj, jag åt majskyckling, gott!
Sååååå den här helgen har jag bara ätit typ... Haha

Var på stan nyss och köpte nya converse i size 34 HAHA.
Jag tror mina fossingar krymper?! Ska googla detta.
Kul förresten att mina inlägg ser helt slaffsigt skrivna ut, det är min phoney som autocorrectar promise!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen polera en ring, avslutar helgen med middag hos sebbes familj, fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0