Drank away the rest of the day

Hallå!

Tänkte börja med min helg som var b ä s t typ!!!!
I lördags kom mina fina systrar hit och vi lagade mat, drack vin och taggade laleh.
Konserten var så jävla bra?!
Laleh är gryyyym!
Hade gåshud och sjöng hela tiden så att de framför mig blängde men whatevvvah, hata sura människor på såna avenemang haha
Efteråt gick vi ut och drack lite öl och snicksnackade, de är så fina mina sissisar.
Dagen efter vaknade vi tidigt och gjorde storsöndagfrukost (Big deal hos fredrikssons) och spenderade dagen på ikanohuset.

Idag kom Emelie hit och vi gick på staaaan och fikade på stadsmissionen, vi älskar pensionärsfika haha
Passar på att hänga mänaaa när hon är hemma.

Fick förresten jobbet på citygross hihi!
Känns himmelens kul, wierd att inte jobba på posten.

Här är bilder från helgen och det smycket jag för just nu.
Nu får man köra egen design och inte fast ritning med måttbestämmelser och det är SÅ mycket roligare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0